Monday, August 2, 2010

Le mailman striked again!
Le facteur a encore frappé !

This time he brought a really nice card handmade by Eve from "Les Petites Couleurs". Such a nice work!

Cette fois-ci il a apporté une très jolie carte réalisée par "Les Petites Couleurs".
Superbe travail !

It's been a while since I noticed this card, I was just missing the opportunity to buy it. Unfortunately it came for my dear friend Ronda who is recovering with an incredible energy from a strange auto-immune disease. Hopefully it is going to cheer her up. :)

Ça faisait un moment que je l'avais remarquée, il ne manquait plus que la bonne excuse pour l'acheter. Malheureusement pour ma amie Ronda cette occasion est arrivée. Elle se remet de toute ses forces d'une étrange maladie auto-immune. J'espère qu'elle lui plaira et qu'elle la réconfortera. :)

3 comments:

Anonymous said...

Oh moi aussi j'espere qu'elle va lui apporter un peu de baume au coeur !
Merci beaucoup d'avoir parle de ma carte, ca me fait tres plaisir !

Emmanuelle said...

Eve's work is beautiful, I am sure you friend will love her card and your nice note!

PurePixie said...

Merci ! Thank you! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...