Sunday, March 28, 2010

And here is the answer...
Et voici la réponse...

I received a wonderful bird in wire cage from De Beaux Souvenirs that I just gave to my very special friend Maggie for her 60th birthday. Since Maggie makes wonderful glass beads and loves handmade things, I thought that the Murano glass bird and its cage would make a perfect gift for her. :)

Congrats Anny, Kariane, Loalie and Françoise for guessing!

I would like the opportunity to thank Claire from De Beaux Souvenirs for making this happen. I placed the order on last Sunday, she rushed to the post office on Monday and the order arrived at my home in California on Friday morning! It couldn't have been faster. And what a nice work!

Bird in a wire cage from De Beaux souvenirs

J'ai reçu une magnifique petite cage de De Beaux Souvenirs que je viens d'offrir à ma très bonne amie Maggie pour son soixantième anniversaire. Comme Maggie fabrique de très jolies perles de verre et sait apprécier le fait main, j'ai pensé que le petit oiseau en verre de Murano et sa cage lui parleraient. :)

Bravo Anny, Kariane, Loalie et Françoise d'avoir deviné !

Je tiens à remercier Claire de De Beaux Souvenirs qui a fait son possible pour que cette commande de dernière minute arrive dans les temps. Commande passée dimanche, postée de France lundi matin et arrivée chez moi en Californie vendredi matin ! On peut difficilement faire mieux ! Et quel joli travail !

4 comments:

Recycled By Hyena said...

Comment c'est adorable cette petit cage!! Magnifique cadeau. :)

Loalie said...

Oh oui c'est joli. Simple et tres elegant a la fois. Bravo De Beaux Souvenirs.

KARIANNE said...

et voilà, des Beaux Souvenirs !D
Karianne aime bien aussi...

Anonymous said...

Trop mignon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...