Friday, December 17, 2010

NEW! For baby and his mommy
Pour maman et son bébé!

Since my first attempt here, I've been experimenting with a lot of different fabrics on my baby's ultra-sensitive skin (he has eczema and on myself. And I think that I found the perfect combination: organic cotton velours on one side and organic cotton/bamboo terry on the other. I'm love them! They are incredibly soft even on the most sensitive skin and still very efficient. 
And you will be able to reuse them over and over again! 

Depuis ce post j'expérimenté ce concept avec différents types de tissus sur moi-même et sur mon bébé à la peau ultra-sensible (il a de l'eczema). Et ça y est ! Je pense avoir trouvé la parfaite combinaison : velour de coton bio d'un côté et éponge de coton bio de bambou de l'autre.Je les adore ! Ils sont incroyablement doux, même pour les peaux les plus sensibles et ils nettoient incroyablement bien!.
Et vous pourrez les réutiliser encore et encore ! Que demander de mieux ?

10 Ultra Soft Organic Facial Pads in a Bag
10 disques à démaquiller ultra doux dans un sac

A whole supply of 10 pads! Enough for several days
 10 disques ! Suffisamment pour plusieurs jours

2 different sides
2 côtés différents

Don't you think this is the perfect baby shower gift or stocking stuffer for a new Mom?
Ne trouvez-vous pas que c'est le cadeau parfait pour une nouvelle maman ? 

They are available and ready to ship in both my ArtFire and Etsy stores. :)
Ils sont disponibles et prêts à expédier dans mes deux boutiques ArtFire et Etsy.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...