Sunday, November 14, 2010

Crafty Sunday: Eco Facial scrubs
Des disques à démaquiller écolo

At the moment I'm pretty busy stocking up and creating new items before the Holiday rush. Still I managed to get something crafty done... as a break. :)
Every time I cut one of the sleeved bib, I end up with a perfect round at the neck place. I couldn't throw them away an saved them. I knew what I would do with them but I never took the time to make it happen until today. 
En ce moment, je suis très occupée à faire des stocks et à créer de nouveau articles en prévision du rush de fin d'année, mais j'ai malgré tout réussi à bricoler un peu... pour faire une pause.:)
A chaque fois que je coupe un bavoir à manches, je me retrouve avec un rond parfait d'éponge de bambou bio. Je les ai gardé, mais je n'en avais rien fait jusqu'à ce jour par manque de temps.

Here it is:
Voici le résultat:

Some eco-friendly facial scrubs
Des disques à démaquiller bio et écolo

I can't wait to try them tonight!
J'ai hate de les essayer ce soir!

Stay tuned! I'm going to post some new items in my store in the coming days! :)
Dans les prochains jours, de nouveaux articles vont appaitre dans ma boutique. A suivre... :)

1 comment:

Daisy said...

Great idea!! Looks good!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...