Wednesday, July 28, 2010

The mailman brought....
Le facteur a apporté...

... organic olive oil soaps!!! It's been such a long time since I started to look for organic perfume-free soap that were not made out of coconut oil. Thanks to Jo de GreenSpringsO I can put an end to my quest!

... des savons à l'huile d'olive bio !!! Ça fait tellement longtemps que je cherchais des savons bio sans parfum et qui ne soit pas à l'huile de palme, et bien je crois que ma quête est belle est bien finie grâce à Jo de GreenSpringsO !

I use these soaps to wash my kids while keeping them away from harmful chemicals (parabens, synthetic perfumes, etc.) contained in most soaps made for kids. I also use them to wash my kids' clothing and in particular my youngest one's cloth diapers. His high sensitive skin can't stand any laundry detergents even the "green-" and perfume-free ones...

Ces savons me servent à laver mes enfants en douceur et en évitant tous ces produits dangeureux (parabenes, parfums synthetiques, etc.) que contiennent la plupart des savons pour enfants. Ils me servent également à laver leur linge et en particulier les couches lavables du petit dernier à la peau si fragile qu'elle ne supporte pas les lessives, même écologiques et sans parfum...


These yummy soaps came safely wrapped along with a little gift bag containing yummy samples and in particular some fabulous "face food": smooth, creamy, super nutritious but not oily... This may be my next purchase! :)

Les superbes savons sont arrivés bien emballés avec en cadeau un petit sac d'échantillons dont une crème pour le visage completement incroyable... douce, onctueuse, et ultra-nourrissante sans être grasse... Je crois bien que je vais me laisser tenter... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...